Träff med Sofia

Egen skörd av vindruvor. Såååå vackert blå men oj oj oj så sura !!
Jag kan inte låta bli att kalla dom Ebba Busch - så vacker men oj så sur. 
Vill inte göra ett politiskt inlägg men kunde inte låta bli. Förlåt.
 
 
Ni som följde min blogg tidigare vet att jag är ett stort "fan" till Hemmagympa med Sofia.  Även där har jag gjort ett långt uppehåll. Tyckte det fick räcka med morgonpromenader och allt stök o bök med flytten.
 
Nu är jag igång igen och hoppas ni följer med också. Det som är bra med den här gympan är att det anpassas precis efter din egen situation. Sofia visar flera olika alternativ i varje rörelse. Hon är också bra (tycker jag) att hon inte puschar och skriker utan lugn och lättsam ton. Jag märker redan efter en vecka att det har givit resultat. 
 
Häng med du också !! 
SVT1 kl 10.00 vardagar. Kan också streama om man vill köra någon annan tid
Ta det i den takt som passar dej.
 
LITE ÄR BÄTTRE ÄN INGENTING  😘
 
 

Kommentera inlägget här :