Först gympa sedan baka - härligt!!

Först är det vanliga morgonrundan och sedan startar vi morgongympa.
Varje dag på SVT1 kl 09.10.
Försöker att få någon i familjen dela mitt intresse. Men både Pepsi och Tommy tittar lite konstigt och tycker att det inte känns bra. Ja, ok då - gympakläderna är väl kanske inte det fränaste men jag är ju bara hemma. Nu råkade du få se också förstås men det bjuder jag på. Häng med i morgon kl 09.10.
 
Kallt och skitväder idag så då körde jag igång att baka. Det blev Skogaholmslimpa och havre-thekakor. Det mesta jag bakar tar jag recept från "Fredriks Fika" https://fredriksfika.allas.se/
Fredrik kom tvåa för några år sedan i Hela Sverige Bakar och nu bor han i Hofors. Han har roliga bakverk och aldrig tillkrånglade. Kolla in på hans sida så förstår ni vad jag menar.
 
 

Kommentera inlägget här :