Deklarationen klar jiiiiipi

                                            
 
Sista året med "KRÅNGLIG" deklaration. Vi avregistrerade handelsbolaget förra året och ska nu köra den sista deklarationen. Jag tycker jag är van med papper och siffror men fick ändå ta kontakt med Skattemyndigheten för hjälp. Efter tredje personen som jag pratade med så tror jag att jag har gjort rätt. Nästa år har vi bara att godkänna.
 
Vårt problem med Telia fortsätter. Nu kommer samtal till mej direkt till röstbrevlådan eller så svarar jag och hör den som ringer men dom hör inte mej. 
Kollar på Mina Sidor på Telias driftkarta och det ska inte vara några störningar. Men när jag kollar av mitt tfn nr står det att det abbonnemanget inte är aktiverat!! Jag har ett abbonnemang som räcker till 2021.
Ringer Telia som säger att det är ett kabelfel som håller på att åtgärdas. Det var det ju förra veckan också och i februari också. Blir så trött och less när det inte fungerar.
 
Dagen avslutas med en räkmacka och bubbelbad. Då blir jag på bra humör.😍❤❤

Kommentarer :

#1: Carina

Skaffa Halebop du också ska du se det fungerar.

skriven

Kommentera inlägget här :